canım muhterem 1955-2012


                          Nerden niçin mi geldim
                         Bilmeden bir şey diyemem, ya siz?
                         Hem hiç önemli değil
                         Geldim, yer açtılar, oturdum
                         Girip çıkanlar vardı
                         Zaten ben geldiğimde.
                          b. necatigil


                          Benim tek düşüncem büzüldüğüm köşede                 
                          Nasıl kalkıp gideceğim kalk git dediklerinde            
                          Çünkü çıkmak sıkışık sıralardan mesele             
                          Kalkacaklar yol vermeye bakacaklar ardımdan             
                          Az mı söylendilerdi şuracığa ilişirken            
                          Zaten ben geldiğimde.